Saturday, June 4, 2011

my soul

''hai.....sy dedeq,& sekor lg suami sy Onglai''. heheheheh.........itulah agknye kata dedeq dlm hti =p
ms aku beli dedeq ni dia kucing pling comot,dgn bulu2 tkde tp spesel dia tk tahu kt mane,besar bru la gebu cntek..(agknya tuan dia dulu tk terjage kot).....dh setaun dedeq mbesar,dia pun nk ngawan,ape lg kalot la aku nk cari kucing lelaki.....serach punya search dlm fb,akhirnya jupa la si Onglai nie,time tu Onglai pun tuan dia tgh cari kucing perempuan...sesuai sgt la tu~
Merisik punya merisik,aku setuju la...(ingt kucing tk memilih ke?),kena cri baka cantik,tkde kurap..kan tk psl2 tjangkit dedeq,haa....cerewet tk aku? :p
lps tu kawen la dedeq,trus bunting 3 bln,lahirla 4 ekor ank...WOOOWWW...!! Tk sngka kuar 4,ingt 3 je...mmg dh dlm perjanjian 4 ekor dibahgi 2....dpt 2 ekor sorang...heheheheheh skrg dh besar2 semua bdk2 tu,tk smpai sebulan dedeq ngawan lg,dgn Onglai jgk hehehehehe


Mama syg dedeq+Onglai :)


ni pun anak2 dedeq,semuaaaaaaaa perempuan....hihi tq dedeq ksi mama cucu comel2....
13/3/2011 dedeq branak nie,suamiku jdik bidan tggu smpai pagi,ish aku tk tahan eh tgu smpai pening2 kepala :p


ni chai fu....ganas nih~~karate je kerja hihihihi


ni Pin an.....pling kiut...heheheheh mcm jepon,mate sepet tp suare nyaring ke langit


kesayanganku...si Kiki & si Kaka
gbr lps cucok vaksin,ololo demam mode nih :)

No comments:

Post a Comment