Friday, April 22, 2011

spend time with my fam 16>19 april 2011 (BINTULU)

at Tg.Batu.........miss u all
sempat lgik amik gbr mcm org kurang upaye aku...hahahaha

pewiittt......sempat posing nk otw blk bintulu.......cantekk gbr ni...buat kenangan kan... ntah bile lg parent nk dtg sini..tup3 aku & suami dpt tukar blk semenanjung...amin
ni gbr kt MIRI,ape erk name pntei ni......hmmmmm T_T oh ye Luak Espanled ke? aduhh ssh benor nk ngeja eh....
kiri,emak tercinta....tgh opkos ler aku dan tepi tu adik......same beso 2 branak kekeke :p

haha..ni kek ats design ku sdri...cey cey.........walopun rupe asal yg aku RQ kn tu tak dpt ditunaikan cz buah stoberi kehabisan,so toke kek gantikan dgn buah ceri2...cantek x? tq Ina (toke kek)
sesampainye my fam,aku kejutkan dorang dgn kek bday mak ^_^ walo lewat sebulan tp aku puas hti buat mak & ayh ku hepi...I LAP U..ni celebrate kt KG.BARU...mknn sne bleh la tahan..tp time ni hujan...

No comments:

Post a Comment