Saturday, May 21, 2011

tetiba teringat ttg nasib

(lewat update psl diri menimpa diri)

seawal Jan lepas (23jan 2011) aku dapat berita yg amat2 gembira...aku disahkan mengandung 5 minggu...!! YaAllah...tak caya betol,hrpn stp psgn rmh tgga msti nk zuriat kan...dh la kawen hmpir setaun....syukur...berita ni kongsi bersama suami+keluarga.....
suami ku amt gembira,pantang dduk depan cermin dia buat aksi gendong bayi..hehehehehe *ngade tol*...tapi mslh muncul spnjang aku mengandung,aku bleeding....bleeding amt terok,ku sangka period pain,pegi checkup dgn pakar pun dia ckp normal...hairan kejap..!! mcm2 ubat doc kasi,bg kuatkan janin aku...setiba scan.doc ckp ''kosong'' msih tak npk baby...ape?? abes??...risau..doc mtk ke klinik lg bulan seterusnya tgok result.....saat dinanti mmg ditunggu....DAN mlm 8 feb 2011 aku tetiba sakit.....sakit hanye tuhan saje tahu..suami ku sapu ubt pun tak jadik.....menangis2 aku smpai ke pagi...
Suami ke kerja la mcm biasa sebab aku rs ok skt dr smlm.....selepas suami aku g kerja,aku sakit blk...huwaaaaaa huwaaaaaaa...sakiiiiiiiitttttttnyaaaaaaaaaaa tcucok rs dlm perot...tolongg...!!!! aku dh x tdaya,smpailah suami blk thari tgok aku dh hmpir2 nazak (cerita suami blk).... lps tu,ntah la ape tjadik pd aku.................sedar2 di hospital
Aku tpksa buat pbedahan buang janin sbb mengandung luar rahim :( hancur hati aku.....
Suami byk mberi dorongan+sokongan mental ms nie,aku mmg pth hati + kecewa yg teramat... yg mjaga aku di spital,Makcik (jiran aku yg baik,dia anggap aku sebahagian ank dia)
3hari duk dlm wad,aku rindu nk dduk rmh....fmly aku dtg sini dgn book tiket last minit,kasihan dorang menyusahkan......
so far skrg,aku dh sht....lps semua pantang2 skrg aku kene plan utk ank kedua....tengok pd diri aku yg dh terbelah perot hehehehe.....mudah-mudahan Allah swt kurnia lg rezeki utk kami berdua,amin
------gbr ms dlm wad,HOSPITAL BINTULU--------
tq,pd kwn2 yg dtg mziarahi aku.....:) penuh stok buah dlm frigde

No comments:

Post a Comment