Saturday, December 31, 2011

1 hari untuk tahun baru 2012



lame x updates dlm blog ni,rs mcm dh berkulat dah...jom cuci segala apa yg ada :) ape ek cite aku spjg thun nie? hmmm lupe plk tihiii =p
ok2 jom bcerita....alkisah la sebuah cerita~~~kekekek syair la plk =p

dari bln jan hingga disember ni macam2 la perkara berlaku thdp aku..suami dan keluarga..
dari aku disahkan mengandung...(ye aku pnh mengandung tp x kekal..disahkan mengandung luar rahim),dduk hospital berpantang mcm org beranak,gduh2 dgn suami tu pkara biasa kan? hehehe...pling best 1 keluarga aku dpt menunaikan umrah..alhamdulillah..

dlm tahun nie jgk aku sempat mengikuti khusus menjahit selama 4 bulan di bawah BELIA KUCHING..wahh rupanya aku ada bakat yg diwarisi emak aku..klas kau jah~~suami aku hdiahkan aku sebuah mesin jahit walau hrga dia x mahal tp aku ni suka..(terima kasih sayang)

utk suami aku plk pd tahun nie dia banyak jtuh sakit..uh org degil pasti akan jtuh sakit nak? apa lagi dia main bdminton la,futsal la..kaki ''org tua'' katakan heheheh mane tahan lame2 main =p (sorry sayang,ngumpat skt)

ape lagi ek tjadi thn nie?? hmmm...sama je kot..Okla setakat nie ja la cerita aku...huhuhuhu ok.

sekejap je kan masa berlalu,hari nie dah 31 dec 2011 hri terakhir utk penutup tirai tahun 2011..
seperti biasalakan...stp thn baru ada azam baru..tp bgmaina azam korang yg lama? dh tcapai belom? hehehe....but me? msih lgi belom..still sama jgk azam nk kn zuriat..doakan kami..amin

No comments:

Post a Comment